Reklamácie tovaru
ODOSLANIE:
-
Vyplňte reklamačný formulár a priložte ho k reklamovanému tovaru.
-
Vrátený tovar zabaľte tak, aby ste zabránili jeho ďalšiemu poškodeniu počas prepravy.
-
Zásielku pošlite ako doporučenú alebo obyčajnú zásielku na túto adresu:
AppleMix.cz
Havlíčkova 648
508 01 Hořice
Po prijatí reklamovaného tovaru bude vaša reklamácia spracovaná do 30 dní (zvyčajne do 7 pracovných dní).
* Zásielky zaslané na dobierku nebudú akceptované.
** Zásielky zaslané na adresu pražskej predajne alebo do sídla spoločnosti CHOZE s.r.o. budú spracované s oneskorením.
OSOBNE:
Sťažnosť môžete podať aj osobne v jednej z našich pobočiek:
Obchod AppleMix.cz
Křižíkova 165/45
Praha 8 - Karlín
(Po - Pi 10:00 - 18:00)
Sídlo AppleMix.cz
Havlíčkova 648
Hořice
(Po - Pi 9:00 - 17:00)
V prípade pochybností sa obráťte na naše oddelenie sťažností
e-mail: reklamace@applemix.cz alebo telefónne číslo +420 728 600 006
Všeobecné podmienky pre reklamácie:
-
záručná doba na spotrebný tovar je 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim
-
záručná doba pre spoločnosti, ktoré poskytujú identifikačné číslo, je 12 mesiacov (v prípade výmeny tovaru za nový v záručnej dobe nová záruka nezačína plynúť)
- Ak chcete urýchliť reklamáciu originálneho príslušenstva Apple, pošlite ho alebo ho osobne zaneste na adresu iOpravny
Adresa: Rohanské nábřeží 19, 18600, Praha 8 Karlín. -
budete informovaný o riešení sťažnosti v zákonnej lehote, ktorá nesmie presiahnuť 30 dní.
-
v prípade tretej reklamácie tej istej vady má kupujúci nárok na vrátenie peňazí
-
zásielky zaslané na adresu pražskej predajne alebo do sídla spoločnosti CHOZE s.r.o. budú spracované s oneskorením
Riešenie sporov online
- Spotrebitelia môžu využiť aj platformu na riešenie sporov online, ktorú zriadila Európska komisia na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.